logo
امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۲۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری وارد استان زنجان شد

تور-خودرویی-جهانگردان-هندی-لال-پری-وارد-استان-زنجان-شد
معاون گردشگری استان زنجان گفت: تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری در مسیر سفر خود از هند به انگلستان با شعار صلح جهانی وارد استان زنجان شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» داود آبیان شامگاه روز ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۲ در مراسم استقبال از تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری در ورودی شهرستان ابهر گفت: گروه گردشگری لال پری از کشور هندوستان به مناسبت هفته جهانی صلح از ۱۲ کشور بازدید خواهند کرد. این گروه که معرف فرهنگ، هنر و تمدن کشورها و پیام‌آور صلح و دوستی بین کشورها هستند و در مسیر سفر خود وارد ایران شده‌اند و از مجتمع گردشگری پاسارگاد شهرستان ابهر بازدید کردند.  

بیشتر بخوانید

معاون گردشگری استان زنجان گفت: اشتراکات فرهنگی ایران و هند فرصت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری است.  

آبیان بیان کرد: گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار کیلومتری، در لندن پایتخت کشور انگلستان به این سفر پایان خواهند داد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این گروه به سمت شهرستان سلطانیه حرکت خواهند کرد و از گنبد جهانی سلطانیه بازدید خواهند کرد.  

دامان دوال تاکور سرپرست گروه درباره رویداد گردشگری احمدآباد تا لندن گفت: ما سفرمان را از هند تا دبی با کشتی شروع کردیم و بعد از آن با هواپیما به ایران (بندرعباس) آمدیم که از اینجا سفر خود را زمینی تا لندن ادامه می‌دهیم.  

سرپرست تور خودرویی جهانگردان هندی لال پری افزود: خیلی هیجان زده‌ایم که اکنون اینجا و در ایران هستیم. مردم ایران بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند و این خصلت مثبت آنان می‌تواند باعث جذب گردشگر و ایجاد خاطره خوش باشند.  

گروه لال پری با یک دستگاه خودرو کلاسیک‌ام جی ۱۹۵۰ و یک دستگاه کمپر ون سفر خود را کشور هند آغاز کرده و در بدو ورود به هریک از شهرهای کشور از سوی مسئولان استانی کانون جهانگردی، اتومبیلرانی و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند و تاکنون از بندرعباس، لار، شیراز، آباده، اصفهان، تهران بازدید کرده‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر